måndag 12 oktober 2009

Drömmar

Har haft en jobbig natt med en massa konstiga drömmar.. Sovit väldigt dåligt och vaknade med huvudvärk.. Känner igen alla tecken i kroppen och idag eller imorgon är det dax för ägglossning.. Ska åka på en välbehövlig minisemester utan min sambo dock så det är ju lite dålig tajming.. Det är konstigt hur påverkad kroppen blir av allt till och med i drömmarnas värld.. Jag brukar drömma om barn på ett eller annat sätt men det beror väl på att jag så gärna VILL bli med barn.. Det undermedvetna spelar mig ett spratt även i drömmarna.. Det är lite jobbigt att vakna när jag drömt att jag hållit mitt barn i famnen och känt den där speciella lukten som bara nyfödda har..

Nu åker jag bort några dagar och är tillbaka på fredag..
Bye bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar